Myynnin työkaluja yrityksellesi.

Tuntuuko, että tarvitset lisäbuustia myynnin tekemiseen ja asiakaspalveluprosessien hiomiseen? Autamme sinua. Saat täsmätyökaluja ja valmennamme myyjistä sekä yrittäjistä huippumyyjiä, jotka tietävät mistä asiakaskohtaamisissa oikeastaan on kyse; luottamuksesta, kuuntelusta ja uskalluksesta. Tämä on intohimomme, jonka tavoitteena on saada sinun myyntisi kasvuun.

 

Petra Kärkinen

myynnin sparraaja, MBA

Yrittäjä

 

petra.karkinen@formiko.fi

040 7455 523

 

www.valmennusgongi.fi

 

 

 

Asiakaspalvelusparraukset

Millainen on yrityksenne asiakaskokemus? Voisiko asiakaspalvelu tukea myyntiä paremmin?

 

Asiakaspalvelu on taitolaji ja se kattaa yrityksen jokaisen toiminnon. Tämä valmennus lisää tietämystä asiakaspalvelun merkitystä ja sen luonnollisesta nivoutumisesta myynnin tekemiseen. Sparrauksessa keskitytään kulloinkin yrityksen kohtaaminen haasteisiin ja ongelmatilanteisiin. Ennen valmenusta kartoitetaan yrityksen toiveet ja tarpeet sekä koulutettavan tiimin taidot ja sparrauksen sisältö kootaan sen mukaan. Valmennus voi olla joko perustasoinen uudelle henkilökunnalle tai sitten se voidaan toteuttaa syvennetysti, jolla saadaan jo kokenutta henkilökuntaa oivaltamaan roolinsa merkitys yrityksen tuloksentekoon.

Myyntisparraukset

Miten saisitte lisää kasvua nykyisellä toimintapaletilla? Millä taidoilla valjastaa henkilökunta?

 

Kun myynnin ja asiakaspalvelun perusasiat ovat hallussa, on otollinen tilanne porautua ihon alle eli sinne myynnin syvempiin kerroksiin. Tämä sparraus lisää kykyjä tehdä myyntiä tuloksekkaammin eli tunnistaa erilaiset kaupan mahdollisuudet sekä ostosignaalit, onnistua uusasiakashankinnassa, asiakkaan tarvekartoituksessa sekä tehdä lisämyyntiä.

Oma myynnin sparraaja -palvelut

Haluaisitko säännöllistä johtamisapua myyntitoimintaan ja suunnitelmien tekemiseen?

 

Usein tarvitaan pitkäjänteisiä toimenpiteitä, jotta kurssi saadaan oikeaan suuntaan. Myyntipäällikön palveluilla voit saada yrityksellesi säännöllistä tukea esim. huolehtimaan myyntitiimin koulutuksesta, ideoinnista tai tavoitteiden seurannasta ja asetannasta, sekä suunnittelemaan myynnin prosesseja kulloinkin tarpeen mukaan. Suunnitellaan toimiva aikataulu ja pistetään hommat eteenpäin.